اس ام اس هاي جديد خنده دار و جوك ويژه
 
شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : محمد

مجموعه جديد از اس ام اس هاي خنده دار و جوك ويژ كه بسيار زيبا و خنده دار ميباشند را براي شما عزيزان   منتشر كرده ايم .كه امیدواریم از خواندن انها لذت ببرید . و هم اكنون ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب اين اس ام اس هاي جديد را مشاهده كنيد .

اس ام اس هاي جديد خنده دار و جوك ويژه ارديبهشت ماه 90

من مورچه ای رو مسخره می کردم که سال ها عاشق یک تفاله ی چایی بود

خودم رو فراموش کردم که زمانی عاشق آشغالی بودم که فکر می کردم آدمه !

.

.

والدین گرامی

اینقدر نگین

"وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم"

مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !


.

با عشق به من به من خیانت کردی

دل دادم و تو رد امانت کردی

رفتی و چه آسوده ز من دل کندی

هر دو قلمت خورد اگر برگردی !

.


آتش بگیره ایرانسم که کرد خارم

خواستم زنگ بزنم هیچ شارژ ندارم !

.

.


هی لوتی ? راه بیشتر نداری :

?.با من باشی

?.با تو باشم

?.توافق کنی که باهم باشیم !

.

.

غضنفر و اهالی شهر غضنفر اینا برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند !

.


.

شاد بروید و شاد روان برگردید !

(روابط عمومی هواپیمایی ایران)

.


به غضنفر میگن فامیلی دکترت چیه ؟

میگه : ترابی

میگن اسمش چیه ؟

میگه : فیزیو !

.



.

هرکس که نداند و نداند که نداند/ در جهل مرکب ابدالدهر بماند

هرکس که نداند و نخواهد که بداند/ حیف است چنین جانوری زنده بماند !

.



.

می دونی شباهت تو با گل چیه؟

هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق مگس!

.


.

یه سوال به سوالای شب خواستگاری اضافه شد :

دختر شما روزی چند تا نون می خوره!؟

.


.

دلم میخواست الان پیشم بودی

میرفتیم چن تا هندونه میخریدیم

دوتایی اینقدر هندونه میخوردیم که شاشمون بگیره !

اونوقت ?تایی میشاشیدیم به این رفاقت که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی !

.


.

هر مردی باید یکروزی ازدواج کنه ، چون شادی تنها چیز زندگی نیست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شادباش
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم ازمطالب آن لذت ببرید ونظرهم حتما بدهید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازهم خنده و آدرس jock30.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 36554
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1






Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل